Ikiliike

Eerontien tunneille pyydetään ilmoittautumaan ennakkoon!

2.9.2021

Suuren suosion vuoksi joudumme rajaamaan Eerontien jumppien osallistujamäärää 20:een aikaisemmista tiedoista poiketen. Pyydämme ystävällisesti kaikkia IKILIIKKEEN Eerontien tunneilla kävijöitä varaamaan paikan etukäteen ilmoittautumalla lomakkeen kautta.

Ilmoittautumiskäytäntö astuu voimaan heti ja paikan voi varata viikon ajalle kerrallaan.


Lomakkeeseen pääset tästä!


Pahoittelemme tilanteen nopeaa muutosta ja kiitämme ymmärryksestä tässä haastavassa tilanteessa!

Ikiliike-tunnit on tarkoitettu ikääntyneille sekä henkilöille, joilla on jostain syystä rajoitteita liikkumisen kanssa. Tunnit ovat ammattilaisten vetämiä ja niillä annetaan liikkeille vaihtoehtoja, jotta jokainen pystyy oman kunnon ja kykynsä mukaan nauttimaan liikunnasta ja sen tuomasta hyvästä olosta. Tunneille ovat tervetulleita niin miehet kuin naisetkin.

Ikiliike-kortilla voi osallistua kaikkiin Ikiliike-tunnuksella oleville tunneille. Ikiliike-tunneille voi osallistua myös meidän kaikilla muillakin jumppakorteilla sekä kertalipuilla. 

Lisätietoja:

Seuran toimistolla sen aukioloaikoina: 

Myllynummentie 10

Punainen, iso tehdashalli
puh. 040-7288 767 


TUNTIKUVAUKSET

Aamustartti

Tunnin alussa alkulämmittely, jonka jälkeen perusliikkeitä, pystyasentoa ja isoja lihasryhmiä hyväksikäyttäen. Lattialla etsitään ja vahvistetaan syviä lihaksia. Tunnin lopussa venyttelyt. Käytämme  välillä kuminauhoja ja keppejä. Tunti on kaikille sopivaa perusliikkumista, jossa keskitytään oman kehon hallintaa tukeviin liikkeisiin. Sopii myös aloittaville jumppaajille ikään katsomatta. 

Tanssia senioreille

Tanssi pitää mielen vireänä ja kehon vetreänä! Tanssimme seuratansseista tuttuja askelikkoja ikivihreiden tahdissa, ryhmän ja tilanteen mukaan joko rivissä, piirissä tai pareittain. Tutustumme myös ikäihmisille kehitettyyn omaan Senioritanssiin. Aiempaa tanssitaitoa ei tarvita, iloinen asenne riittää! Sopii myös miehille. Ikiliike-tunti

Kehonhallinta-tasapaino

Monipuolisesti liikuntakykyä ja kuntoa ylläpitävä tunti, jossa keskitytään myös tasapainon ylläpitämiseen ja kehittämiseen sekä lihaskunnon vahvistamiseen. Käytämme tunnilla eri välineitä. Tunti sisältää alkulämmittelyn sekä loppuvenyttelyt. Välillä ryhmässä pelataan ja leikitään, joten tunti ei sovellu tosikoille.

Tuolijumppa

Jumppaa tuolilla istuen rennosti hyvällä mielellä. Musiikki ja mielikuvat vievät rentoon liikuntahetkeen, jossa huomioidaan koko keho. Soveltuu sekä ikääntyneille että henkilöille, joilla on liikuntarajoitteita.