Aikuiset

SYKSYN JUMPPAKAUSI ON 26.8. - 8.12.2019.

Liikuntaa, hienoja kokemuksia, elämyksiä sekä hauskaa yhdessäoloa!

 

Tarjoamme tunteja kaikenikäisille ja -kuntoisille liikkujille, sekä miehille että naisille. Uusien harrastajien on helppo tulla tunneillemme, mutta myös kovakuntoisille konkareille on tarjolla runsaasti vaihtoehtoja. Halutessasi pääset myös esiintymään. Meillä on myös tarjolla Ikiliiketunteja, niistä lisätietoja täällä

 

Huom mies! Kaikki tuntimme sopivat kaikille sukupuoleen katsomatta, mutta jos toivot miesten omaa tuntia, sellainenkin löytyy, lisätietoja täällä.

 

SYKSYN  2019 VIIKKO-OHJELMA LÖYTYY TÄÄLTÄ

 

”Monipuolinen tarjonta, taitavat ja mukavat ohjaajat, liikuntapaikat lähellä, hyvä ilmapiiri tunneilla, laadukas ja edullinen.”

Tähän voi kiteyttää aikuisliikunnan palautekyselyn 2018 vastaukset. Kiitos kaikille vastanneille - vastauksia tuli tänä vuonna 75.

Ohjaajille on välitetty heidän saamansa palaute.

Pyrimme jatkuvasti kehittämään toimintaamme, ja mikäli sinulla on jatkossakin ideoita tähän, tai muuta palautetta, niin palaute-sivun kautta voit sitä antaa.

TULE MUKAAN HULA HOOP- ryhmäliikuntakurssille!

 

Kapeampi vyötärö, keskivartalo vahvaksi!

Onko ylimääräistä rasvaa eksynyt keskivartaloosi?  Etsitkö tehokasta ja hauskaa liikuntaharjoitusta tai ryhmäliikuntatuntia, jossa on ilo liikkua?

 

 

Ilmoittaudu mukaan Hula Hoop- pilottiryhmäämme -  tavoitteena iloinen mieli, parempi kunto ja kapeampi vyötärö! Ryhmä kokoontuu Kurkelan koululla tiistaisin 18-18:50 ja kokoontumisia on 10 ajalla 27.8. – 29.10.2019 .  Välineenä käytetään 1,2 kg hulavannetta – mikäli sellaista ei vielä kotoa löydy, tilaamme ne yhteistilauksena. Ryhmään mahtuu 25 innokasta hulahulaajaa!

Osallistumismaksu 50€ (oma vanne) tai 70€ sis. 1,2kg vanteen.                

Ryhmä on tarkoitettu seuran jäsenille, joten jos et jo ole jäsen, voit liittyä jäseneksi nettisivujemme kautta (jäsenmaksu 25€).

Kurssi sisältää Kick Off-tilaisuuden, alku- ja loppumittaukset, 10 x 50 min jumpan sekä tehokkaat ja motivoivat ”Keskivartalo vahvaksi” - kotijumppaohjeet. Saat parhaita tuloksia mikäli viikoittaisten tapaamisten lisäksi  harjoittelet hulavanteella myös kotona päivittäin - esim 10minuuttia päivässä riittää! Lisäksi on suositeltavaa liikkua vapaavalintaisella tavalla vähintään 2,5 tuntia viikossa.

Lisätietoja kurssista antaa kurssin ohjaaja Tarja, tarja.schneider-lehto@outlook.com tai 0445831147.

 

Osallistumismaksu maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä ja ilmoittautumaan pääset täältä :

Mikäli innostuit ajatuksesta, mutta kaipaat lisätietoja hulavanteilun tehokkuudesta, lisätietoja löytyy mm. Helsingin yliopiston tutkimuksesta (linkki ohessa).

 https://www.helsinki.fi/fi/uutiset/terveys/vyotaro-kesakuntoon-hulavannetta-pyorittaen

Kurssimme kuuluu Kunnossa Kaiken Ikää (KKI) -hankkeeseen nimeltä Ilokilot    

Ilmoittautuminen kussille 20.8.2019 mennessä

UKK-instituutin liikuntapiirakka:18 - 64 -vuotiaitten viikoittainen terveysliikuntasuositus kiteytettynä.

Olemme pyrkineet sijoittamaan erityyppiset tuntimme viikko-ohjelmaan siten, että sinun on helppo valita terveysliikuntasuositusten mukaiset sopivat ryhmät lihaskuntoon ja liikehallintaan.

Jos haluat kuntosi kohenevan kaikilla fyysisen kunnon osa-alueilla, tarvitset lisäksi muutaman kerran viikossa toteutuvaa yhtäjaksoista liikuntaa: kävelyä, juoksua, pyöräilyä, hiihtoa, uintia yms.

UKK-instituutin liikuntapiirakan mukaan jokaisen 18-64 vuotiaan aikuisen tulisi

  • parantaa kestävyyskuntoa liikkumalla useana päivänä viikossa yhteensä ainakin 2 t 30 min reippaasti tai 1 t 15 minuuttia rasittavasti.

  • kohentaa lihaskuntoa ja kehittää liikehallintaa ainakin 2 kertaa viikossa.