Aikuiset

Kevätkausi on päättynyt, kiitos kaudesta!

Syyskausi alkaa ma 26.8.2019 voimisteluviikolla, jolloin viikon ajan voit tulla maksutta tunneille!

 

Kesällä jumpataan kesäjumpissa:

ma 3. - 24.6. klo 19-20 Sompion palloiluhalli

ma 29.7. - 19.8. klo 19-20 Svenskbacka skola

ke 7. - 14.8. FasciaMethod klo 19-20 Sompion palloiluhallissa!

Liikuntaa, hienoja kokemuksia, elämyksiä sekä hauskaa yhdessäoloa!

 

Tarjoamme tunteja kaikenikäisille ja -kuntoisille liikkujille, sekä miehille että naisille. Uusien harrastajien on helppo tulla tunneillemme, mutta myös kovakuntoisille konkareille on tarjolla runsaasti vaihtoehtoja. Halutessasi pääset myös esiintymään. Meillä on myös tarjolla Ikiliiketunteja!

 

Viikko-ohjelmamme löydät TÄÄLTÄ.

 

”Monipuolinen tarjonta, taitavat ja mukavat ohjaajat, liikuntapaikat lähellä, hyvä ilmapiiri tunneilla, laadukas ja edullinen.”

Tähän voi kiteyttää aikuisliikunnan palautekyselyn 2018 vastaukset. Kiitos kaikille vastanneille - vastauksia tuli tänä vuonna 75.

Ohjaajille on välitetty heidän saamansa palaute.

Pyrimme jatkuvasti kehittämään toimintaamme, ja mikäli sinulla on jatkossakin ideoita tähän, tai muuta palautetta, niin palaute-sivun kautta voit sitä antaa.

Turun Gymnaestradan kenttä- ja hallinäytöksiin osallistujat.

Osallistumme myös kansallisiin ja kansainvälisiin voimistelutapahtumiin. Seuraavana vuorossa Gymnaestrada Itävallan Dornbirnissa heinäkuussa 2019!

UKK-instituutin liikuntapiirakka:18 - 64 -vuotiaitten viikoittainen terveysliikuntasuositus kiteytettynä.

Olemme pyrkineet sijoittamaan erityyppiset tuntimme viikko-ohjelmaan siten, että sinun on helppo valita terveysliikuntasuositusten mukaiset sopivat ryhmät lihaskuntoon ja liikehallintaan.

Jos haluat kuntosi kohenevan kaikilla fyysisen kunnon osa-alueilla, tarvitset lisäksi muutaman kerran viikossa toteutuvaa yhtäjaksoista liikuntaa: kävelyä, juoksua, pyöräilyä, hiihtoa, uintia yms.

UKK-instituutin liikuntapiirakan mukaan jokaisen 18-64 vuotiaan aikuisen tulisi

  • parantaa kestävyyskuntoa liikkumalla useana päivänä viikossa yhteensä ainakin 2 t 30 min reippaasti tai 1 t 15 minuuttia rasittavasti.

  • kohentaa lihaskuntoa ja kehittää liikehallintaa ainakin 2 kertaa viikossa.