Aikuiset

Liikuntaa, hienoja kokemuksia, elämyksiä sekä hauskaa yhdessäoloa!

 

Tarjoamme tunteja kaikenikäisille ja -kuntoisille liikkujille, sekä miehille että naisille. Uusien harrastajien on helppo tulla tunneillemme, mutta myös kovakuntoisille konkareille on tarjolla runsaasti vaihtoehtoja. Halutessasi pääset myös esiintymään. Meillä on myös tarjolla Ikiliiketunteja!

 

Syyskausi alkaa ma 26.8.2019 voimisteluviikolla, jolloin viikon ajan voit tulla maksutta tunneille!

 

SYKSYN  2019 VIIKKO-OHJELMA LÖYTYY TÄÄLTÄ

Kesäjumpat:

maanantaisin klo 19 - 20 Sompion palloiluhalli

3.6. Heidi
10.6. Heidi
17.6. Riina
24.6. Kristiina

maanantaisin klo 19 - 20 Svenskbacka skola

29.7. Kristiina
5.8. Sanna
12.8. Kristiina
19.8. Sanna

FasciaMethod

7. ja 14.8. klo 19 - 20 Sompion palloiluhalli

 

 

 

”Monipuolinen tarjonta, taitavat ja mukavat ohjaajat, liikuntapaikat lähellä, hyvä ilmapiiri tunneilla, laadukas ja edullinen.”

Tähän voi kiteyttää aikuisliikunnan palautekyselyn 2018 vastaukset. Kiitos kaikille vastanneille - vastauksia tuli tänä vuonna 75.

Ohjaajille on välitetty heidän saamansa palaute.

Pyrimme jatkuvasti kehittämään toimintaamme, ja mikäli sinulla on jatkossakin ideoita tähän, tai muuta palautetta, niin palaute-sivun kautta voit sitä antaa.

Turun Gymnaestradan kenttä- ja hallinäytöksiin osallistujat.

Osallistumme myös kansallisiin ja kansainvälisiin voimistelutapahtumiin. Seuraavana vuorossa Gymnaestrada Itävallan Dornbirnissa heinäkuussa 2019!

UKK-instituutin liikuntapiirakka:18 - 64 -vuotiaitten viikoittainen terveysliikuntasuositus kiteytettynä.

Olemme pyrkineet sijoittamaan erityyppiset tuntimme viikko-ohjelmaan siten, että sinun on helppo valita terveysliikuntasuositusten mukaiset sopivat ryhmät lihaskuntoon ja liikehallintaan.

Jos haluat kuntosi kohenevan kaikilla fyysisen kunnon osa-alueilla, tarvitset lisäksi muutaman kerran viikossa toteutuvaa yhtäjaksoista liikuntaa: kävelyä, juoksua, pyöräilyä, hiihtoa, uintia yms.

UKK-instituutin liikuntapiirakan mukaan jokaisen 18-64 vuotiaan aikuisen tulisi

  • parantaa kestävyyskuntoa liikkumalla useana päivänä viikossa yhteensä ainakin 2 t 30 min reippaasti tai 1 t 15 minuuttia rasittavasti.

  • kohentaa lihaskuntoa ja kehittää liikehallintaa ainakin 2 kertaa viikossa.